Η μακρύτερη πρωταπριλιά της Ελλάδας

Χρόνια πολλά στους κλέφτες ψεύτες προσκυνημένους και δοσίλογους. Σας εύχομαι ολόψυχα να καείτε στην κόλαση ή σε κάνα σπιτάκι που θα σας μαντρώσουν όλους μαζί οι Δυνάμεις της Απελευθέρωσης , όποιες και να’ ναι αυτές. Όπως και να τις λένε. Εγώ θα ευχαριστιέμαι το θέαμα από κει που θα ‘μαι .

Θέλω να ζητήσω απ τον Αη Βασίλη να μου στείλει φέτος λίγη λευτεριά και θα είμαι καλό παιδί πάντα. Μόνο αν μπορεί , να το στείλει πιο πρίν απ τα Χριστούγεννα, θα ήμουν ο πιο πιστός βοηθός του!

Και πάλι χρόνια πολλά προσκυνημένοι μου αφεντάδες. Σας εύχομαι θάνατο αργό και επίπονο. Όπως ακριβώς αυτόν που προκαλείτε.

Με την δέουσα και προσήκουσα ευλάβεια και πίστη.

Σχολιάστε

