Γινε και σύ Βαρουφιάνος! Γιατί θέλεις το καλό μας!

Πολύ ωραία  ιδέα.

Θα μας έχουν όλους να  επωφθαλμιούμε τους γειτόνους μας.

Να σας πω κάτι; Το προτιμώ, από το να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονά μου. Τι φταίει και το καημένο το ζωντανό για την σκ..οταδοψυχιά μου…

Να μαι κι εγώ! Ενταγμένος στην υπηρεσία της χώρας μου  να εκτελώ  το Πατριωτικό Καθήκον μου.

_1_~2

Ο δικός σας, Βαρουφιάνος.

Αγαπάς την Ελλάδα; Απόβρασμα;

 

Σ.Σ.Και σαν σήμερα  : Στην μνήμη της ηρωικής Μάχης  της Κοκκινιάς! 8-3-1944

Σχολιάστε

