Είμαι κι εγώ Αρκάς #Je_suis_Arkas !

arkas2Έπεσε στην αντίληψή μου  πως  εκβιάστηκε και εκφοβίστηκε ένας  καλλιτέχνης με του οποίου τα σκίτσα μεγάλωσα.

Θα έλεγα πως ήταν ένας άνθρωπος που με επηρέασε πολύ στο να  διαμορφώσω  χιούμορ και την αισθητική του. Αλλά αυτό σίγουρα το έκανε και σε άλλους από εμάς , και  πολύ πιθανό με πολύ πιο «πετυχημένα» αποτελέσματα».

Το να βλέπω όμως σήμερα  ειδήσεις  που αναφέρουν πως ολόκληρη η σελίδα κατέβηκε λόγω των σκίτσων του είναι , τολω να πω, εξοργιστικό, μιας και μου θυμίζει την φασιστική «δημιοκρατία» του Ράλλη το ’44, με  ψήγματα  ανανέωσης  από την εφταετία των  μεγάλων «ανακατατάξεων » όλων των ΜΜΕ της σημερινής  Ευρωχουντικής συνομοταξίας των παπαγάλων όπως τους νεοφιλελέδες καθημερινούς , τους Νέους  μοντερνιστές και τους  Εθνικούς εργολήπτες ή μη.

Η μαύρη μαφία  της «ενημέρωσης»  έδειξε με την σημερινή της κίνηση πως  αυτή έχει τα ηνία , κρατάει τα γκέμια είναι τ’ αφεντικό, και δεν πολυ-ανέχεται τον καθένα «απλυτο» να της χαλάει την Κενόμυαλη νιρβάνα που προσπαθεί χρόνια τώρα να επιβάλλει με την  τηλεόραση και το ράδιο και  σιγά αλλά , δυστυχώς, σταθερά και στο  «ελεύθερο» κατά τα άλλα ιντερνετ και την ελευθερία έκφρασης που  ένα τέτοιο μέσο πρεσβεύει.

Είμαι λοιπόν , κι εγώ ένας Αρκάς. Μικρός κι ασήμαντος μπορεί , αλλά ελπίζω όχι μόνος μου.

arkas

ΥΓ. Τα 2 σκίτσα σε αυτό το άρθρο ανήκουν καθαρά και από κάθε άποψη (νομική ιδικτησιακή κλπ)  μονον στον Αρκά. Η πολιτική  άποψη των σκίτσων όμως  εκφράζει κι εμένα & γι αυτό τα χρησιμοποίησα.

Σχολιάστε

